Charismo je ryze českou značkou parfémů.

Parfém je obecné označení směsi esenciálních olejů a dalších aromatických látek. Má za úkol vydávat nezaměnitelnou specifickou a příjemnou vůni. Jeho užitím lze u lidí vyvolávat různé pocity a touhy či podtrhnout charakter nositele.

Charismo je ryze českou značkou parfémů. „Už od začátku bylo naším cílem uvést na trh luxusní značku parfémů českého výrobce a také chceme navázat na méně známou tradici parfumářského řemesla v Čechách.“ Doplňuje informace o značce výrobce a majitel značky pan Pavel Martínek.

Důvodů, proč používat parfém, je mnoho

Co člověk to originál, jak by řekl klasik. A co originál, to specifická vůně. Parfém dokáže vaši vůni podtrhnout nebo zvýšit její intenzitu, umí zvýšit touhu a působení vás samotných na vaše okolí. Parfém je stejně jako vaše přirozená vůně pouze vaší značkou, vaší nezaměnitelnou osobností – vaším charismatem.

Věděli jste, že i stejná značka či vůně parfému voní na každém z vás jinak? Specifické aroma vaší pokožky totiž ovlivní i vůni daného parfému. Takže vždy budete vonět originálně – nezaměnitelně.

Nepodceňujte vliv a kouzlo parfému, jeho význam a moc. Kouzlo charisma je to, co vás odliší od ostatních.

Dělení parfémů

V češtině se slovo parfém běžně používá ve významu voňavka nebo vůně. V užším významu pak označuje přípravky s nejvyšší koncentrací vonné látky.

Parfémy se rozlišují podle procentuálního zastoupení parfémové kompozice (jednoduše řečeno podle intenzity vůně). Zbytek směsi zastupuje koncentrovaný líh a malé množství vody.

  • Parfém – nejintenzivnější vůně, která je na trhu k dispozici – podíl vonných látek je 15–50%
  • Parfémová voda – EDP neboli Eau de Parfum – podíl vonných látek je 12–15%
  • Toaletní voda – EDT neboli Eau de Toilette – podíl vonných látek je 6–12%
  • Kolínská voda – EDC neboli Eau de Cologne – podíl vonných látek je 4–6%
  • EDS neboli Eau de Solide, Eau de Sport, Splash perfume – podíl vonných látek je okolo 1%

Charismo jsou luxusní české parfémy, protože obsahují 20% vonných látek.

Složení parfému

Klasický parfém se vždy skládá ze 3 hlavních částí:

  • Hlava (vysoké tóny) – je to první, co po aplikaci ucítíte. Hlava parfému utváří první dojem, a proto je na ni kladen velký důraz. Doba trvání je pár desítek sekund až minut
  • Srdce (střední tóny) – začínají naplno vynikat po odeznění hlavy a voní několik hodin
  • Základ (nízké – spodní tóny) – jsou ty látky parfému, které vyprchávají velmi pomalu a jejichž vůně je cítit po celou délku výdrže parfému

Více o parfémech na: http://www.charismo.cz/o-nas.htm

0 komentářů u “Charismo je ryze českou značkou parfémů.