Čas jsou peníze

Dceřiná společnost Quehenberger slaví díky TimoCom bleskové úspěchy

 

Düsseldorf, 10.9.2014. Kdo hledá, najde. Svou zkušenost má s tímto úslovím také bulharská dceřiná společnost salcburské firmy Quehenberger Logistics, které se od roku 2012 daří nacházet spolehlivé dopravce a partnery pravidelně a maximálně do čtyř hodin. Pro jejich vyhledávání totiž tento logistický koncern používá burzu nákladů TC Truck&Cargo®, evropského lídra od společnosti TimoCom Soft- und Hardware GmbH.

 

Firma Quehenberger byla založena v roce 1965 v Rakousku. Jako specialista na management přeprav a síťovou a kontraktní logistiku disponuje nejmodernější flotilou nákladních vozidel čítající více než 450 vozů. Úspěch této tradiční firmy dokazuje také celkový počet 2600 zaměstnanců, kteří pracují v 89 pobočkách v 18 zemích. Většina poboček se nachází ve východoevropských a balkánských zemích. Patří mezi ně také „Quehenberger Logistics BLG EOOD“ v bulharském hlavním městě Sofii, která má optimální zeměpisnou polohu a napojení na firemní skupinu.

 

Úspěch během čtyř hodin

Dceřiná společnost se specializuje na přesné dodávky dílčích i kompletních nákladů z a do Evropy. Ve firmě myslí vždy dopředu, což dokazují zejména poslední roky, ve kterých společnost zažila velký a rychlý růst. Roste však nejen firma, ale také paleta produktů. Tento rok rozšířil portfolio například nový produkt v oblasti logistiky textilu.

Že s sebou dynamický a rozmanitý záběr přináší i řadu překážek, ví také Vencislav Kirov, vedoucí bulharské pobočky: „Každodenní hledání nových dopravců a partnerů je pro nás stále znovu velkou výzvou. Proto od roku 2012 používáme burzu nákladů a volných vozů TC Truck&Cargo® od společnosti TimoCom.“ Bylo to dobré rozhodnutí, neboť uživatelé této platformy mají každý den přístup k až 450 tisícům nabídek nákladů a volných vozů od více než 33 tisíc prověřených partnerů z oblasti dopravy. „Od doby, kdy platformu využíváme, šetříme enormní množství času, což je obrovské plus. Jednoduše zde uveřejníme naše nabídky a během krátké chvilky již máme vhodného obchodního partnera. V průměru to trvá maximálně čtyři hodiny, což je pro nás důkaz, že jsme se s TimoCom rozhodli pro toho správného poskytovatele,“ říká Kirov. A pro softwarovou firmu TimoCom je to zároveň neklamným znamením, že pro svých 100 tisíc uživatelů dělá od roku 1997 to nejlepší.

 

Více informací o společnostech TimoCom a Quehenberger najdete na www.timocom.cz a www.quehenberger.com.

0 komentářů u “Čas jsou peníze