SAFINA otevřela svou novou vlajkovou prodejnu

Společnost SAFINA, přední zpracovatel materiálu s obsahem drahých kovů ve střední a východní Evropě a náš dlouhodobý klient, spolu s týmem Best Communications, anglo – českou PR agenturou v Praze nabízející nejlepší mezinárodní praxi v oblasti široké škály PR aktivit, slavnostně otevřela v Praze svou novou vlajkovou prodejnu. Její součástí je výkup drahých kovů, prodej investičních drahých kovů a prodej a výměna klenotnických polotovarů. Nová prodejna se nachází v Masné ulici 15 a je otevřena každý pracovní den od 7 do 15 hodin. Prodejna je strategicky umístěna, nachází se jen několik minut od sídla Puncovního úřadu, kde si výrobci šperků musí nechat své výrobky opuncovat.

Slavnostního otevření, které se uskutečnilo31. července 2014 v dopoledních hodinách, se zúčastnila vybraná odborná, finanční a zpravodajská média, včetně televizního štábu TV Barrandov. Kromě nejvyšších zástupců společnosti SAFINA v čele s generálním ředitelem Tomášem Plachým a obchodním ředitelem Viktorem Fialou novináře přivítal i předseda Puncovního úřadu Martin Novotný. Na technické dotazy hostů odpovídal Petr Mašek, vedoucí nové prodejny. Tým Bestu poté novinářům poskytl tiskové materiály a profesionální fotografie z otevření nové prodejny.

SAFINA otevřením nového obchodu reagovala na stoupající zájem ze strany koncových zákazníků, ať už klenotníků, nebo běžných občanů. Díky jejímu technologickému vybavení v prodejně došlo k výraznému zrychlení procesu výkupu drahých kovů a ke snížení čekací doby mezi odevzdáním materiálu a předáním finančních prostředků na nutné minimum. Právě to je důležitou konkurenční výhodou SAFINY v porovnání s dalšími podobnými subjekty na trhu. Součástí prodejny je také technické pracoviště, které umožňuje na místě provést analýzu surovin s obsahem drahého kovu, včetně homogenizace tavením v indukční peci a určení ryzosti. Zákazník může tento testovací proces na vlastní oči sledovat na obrazovce či přímo přes sklo, které odděluje technické pracoviště od hlavní části obchodu.

První mediální výstupy se objevily hned po vydání tiskové zprávy, a to zejména na finančních a průmyslových internetových portálech. Následovaly výstupy v předních průmyslových měsíčnících a na TV Barrandov byla v rámci večerních zpráv odvysílána reportáž. Celkově se napříč online a tištěnými médii prozatím podařilo vygenerovat přes 15 článků. Best Communications opět ukázala, že jako nejlepší PR agentura v České republice dokáže zajistit klíčová média, ať už se jedná o zpravodajské, finanční či průmyslové tituly.

 Best commucations

www.bestcg.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice PR články a jeho autorem je toth. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

0 komentářů u “SAFINA otevřela svou novou vlajkovou prodejnu