Všechny nemovitosti by se měly prodávat i na Heurece

Jedna nemovitost = 3 různé nabídky realitních kanceláři na 1 realitním portálu.

I Vy máte někdy pocit při prohlížení realitních portálů, že jste jako na nejznámějším internetovém portálu Heureka.cz? Hledáte svou vysněnou nemovitost a najednou ji najdete vícekrát.

Za různé ceny a vy stále hledáte, dokud nenajdete zde nejnižší.

Koupíte ji na základě nejnižší ceny?

Internetový portál Heureka.cz zná asi každý. Dáte zboží, které máte vytipován, do kolonky „hledat“ a stisknete enter. Najednou se Vám zobrazí váš výrobek u všech dodavatelů s různými referencemi a seřadí ho podle ceny.

Už si jen vybrat.

Nebylo by to super, kdyby se dala jedna nemovitost na realitním portálu seřadit podle ceny pod sebe jako na Heurece? Myslím, že by Vám to ušetřilo spoustu času, jako když ji najdete na první straně, třetí, páté, desáté a tak dále.

Proč je jedna nemovitost vícekrát na jednom realitním portálu?

Neboť někteří prodávající si myslí, že do čím více realitních kanceláři dají prodávat svou nemovitost, tím rychleji ji prodají. Zapomínají nebo nevědí jednu podstatnou věc. Všichni realitní makléři inzerují na stejných realitních portálech.

Pak si to doslova odnesou zájemci o koupi, když takové nemovitosti hledají na internetu. Lidé jsou z toho znechuceni, nevědí, proč je to v tolika realitkách a hledají nejnižší cenu.

Koupí ji?

Nejnižší ceny ne vždy znamenají kvalitní služby. Vraťme se k Heurece. Když najdete své zboží na Heurece nejlevnější, koupíte ho? Asi Vás jako první zajímají reference obchodu, ze kterého se rozhodnete ho koupit, na Heurece jsou to ty hvězdičky nalevo.

Mně se to stalo, našel jsem jeden zboží nejlevnější v jistém internetovém obchodě, ale v hodnoceních měla ta firma uvedeno, že jsou podvodníci.

Raději jsem si trochu připlatil a koupil to od firmy s dobrým hodnocením a spokojenými zákazníky, se kterými firma komunikuje, neboť komunikace je v dnešní době ve všech oblastech na prvním místě. 

A proč je rozdílná cena nemovitostí na internetu?

Neboť každá realitní kancelář má jinou provizi / odměnu za své služby.

Někdo si např. na 2 192 000 Kč rodinný dům dá provizi 43 840 Kč, někdo 82 200 Kč, někdo 137 000 Kč. Záleží od kvality služeb, komunikace s klienty, přístupu a množství dalších věcí.

Druhou podstatnou příčinou, proč je rozdílná cena, že některé realitní kanceláře nekomunikují s prodávajícími, takže zatímco ty kanceláře, které komunikují s prodávajícími a vědí o reálné resp. snížené ceně, realitka, která nekomunikuje, ji prodává za cenu, když nemovitost brala do nabídky.

Snadno se může stát, že Vy si najdete nemovitost na internetu, zavoláte takovému nekomunikačnímu makléři a ten když zavolá majiteli, zjistí, že nemovitost je již 2 roky prodána.

Takže jste na realitním portálu a našli jste svou nemovitost, vidíte ji tam 1x, 2x, 3x, 4x už začínáte mít toho dost a najednou najdete tuto nemovitost popáté a křičíte na plné hrdlo: HEUREEEEEEKAAAA!

Možná se jednou budou dát takto seřadit nemovitosti s referencemi jednotlivých realitních kanceláří i na realitních portálech, byly by pak mnohem přehlednější nebo si prodávající uvědomí, že méně je někdy více a vyberou si jednu kvalitní realitní kancelář se super službami, která prodá jejich nemovitost.

Stačí sledovat reference spokojených klientů.

Pro další informace navštivte naše stránky.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Reality a jeho autorem je Toko123. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

0 komentářů u “Všechny nemovitosti by se měly prodávat i na Heurece